Pomoč in podpora za delodajalce

1. Kaj je uporabniški račun; ali je zanj potrebno plačati?

Vsak registriran uporabnik/podjetje dobi dostop do svojega uporabniškega računa, do katerega dostopa s svojim uporabniškim e-mailom in geslom. V uporabniškem računu lahko uporabnik objavlja kadrovske oglase, pregleduje vse svoje aktivne in potekle oglase, pregleduje prijave na oglase, ocenjuje kandidate po ustreznosti, pošilja kandidatom odgovor o neizbiri itd.
Uporabniški račun je brezplačen.

2. Kaj so moje uporabniške strani?

Vaše uporabniške strani so strani, na katerih so vaši podatki, pretekle akcije ipd. v zvezi z iskanjem novih sodelavcev. Do njih lahko dostopate v svojem uporabniškem računu le kot registriran uporabnik portala, s tem, da se v sistem prijavite z uporabniškim imenom in geslom.

3. Pozabil sem geslo. Kako pridem do njega?

Kliknite na povezavo "Pozabil geslo" v okencu za prijavo in dobili boste nadaljnja navodila.

4. Registriral sem podjetje, a ne morem objaviti oglasa. Zakaj?

Preden vam omogočimo objavljanje oglasov moramo preveriti osnovne podatke o podjetju (matična številka, kontaktni podatki...). Takoj ko preverimo informacije, ki ste jih navedli v obrazcu za registracijo podjetja in če so te avtentične, vam omogočimo prijavo v sistem in objavo oglasov. Takoj ko vam je to omogočeno, prejmete tudi sporočilo na e-naslov naveden ob registraciji. V kolikor vam bo prijava v sistem onemogočena dalj časa, nas pokličite na 01 8100 200.

5. Kako dodam še dodatne uporabnike v svojem uporabniškem računu?

Ob registraciji podjetja se vam kreira uporabniški račun, v katerega se prijavite z vašim uporabniškim imenom in geslom https://www.optius.com/uporabnik/prijava

V sklopu Optimum naročnine vam pripadajo 3 dostopi, pri naročnini Premium pa neomejeno število dostopov vaših sodelavcev. Dodatne dostope lahko dodeljujete sami.

6. Kako ponovno objavim oglas?

Ko ste prijavljeni v vaš uporabniški račun, imate možnost objave novega oglasa ali obnovitev že potečenega oglasa. S klikom na gumb »podvoji« lahko ponovno objavite oglas, ki ste ga že imeli objavljenega v preteklosti. Oglas imate pred oddajo možnost še dopolniti oz. spremeniti.

7. Kako prejemati prijave samo v vašem uporabniškem računu in ne tudi na e-naslov?

S svojimi uporabniškimi podatki se prijavite v vaš uporabniški račun, nato pa pojdite v rubriki "Vsi oglasi" na urejanje izbranega aktivnega zaposlitvenega oglasa. V predzadnjem koraku (Korak 3) pod naslovom »Način prejemanja prijav« označite, naj se prijave zbirajo na portalu Optius, okence za e-naslov pa pustite prazno.