Administrator m/ž

Objavljeno: 22.09.2017 Kraj dela: Komenda

Kariera d.o.o.

Za našega naročnika, farmacevtsko mednarodno priznano podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo medicinskih naprav in drugih storitev za zagotavljanje ustreznega zdravstvenega varstva, iščemo kandidata za delovno mesto Administrator m/ž na lokaciji Komenda. 

Več o podjetju

Kariera d.o.o.

Glavna dejavnost

V Karieri že od samega začetka v letu 2005 verjamemo v konstanten razvoj ter izboljšave, na kar nenazadnje kaže tudi stalna rast prihodkov ter poslovanja v zadnjih 6 letih.

Če iščete pravo osebo ali pravo delovno mesto, se najprej posvetujte s Karierinim strokovnjakom.

Sodelovanje s Kariero vam omogoča dostop do najrazličnejših informacij s področja trga dela in zaposlitvenih priložnosti, saj smo eno od najbolj uspešnih slovenskih kadrovskih podjetij. Zaposleni v podjetju smo namreč specializirani in usmerjeni vsak v svoje strokovno področje trga dela. Zaradi objektivnega in celostnega pogleda, ki nam ga naše delo omogoča, zelo dobro (pre)poznamo vloge, ljudi, priložnosti in talente.

Karierin strokovnjak tako točno ve, kakšne so zahteve na delovnem mestu in kakšne so želje podjetja. Po drugi strani pa ves čas vzpostavljamo in vzdržujemo stike s široko mrežo nadarjenih ljudi s posameznih področij. Kombinacija poznavanja zahtev in želja podjetij ter znanj in sposobnosti ljudi je pri kadrovanju zmagovalna.

Leto ustanovitve

2005

Predstavitev podjetja

Kaj nas dela drugačne?

Strokovnjaki prepoznavamo strokovnjake
Naše metode dela in tehnike ocenjevanja nam omogočajo, da prepoznamo strokovnjaka za katero koli področje. Zaradi naših lokalnih in globalnih znanj vam lahko pomagamo zadovoljiti vaše individualne kadrovske potrebe, bodisi da gre za kratkoročno delo, dolgoročno sodelovanje ali contracting.

Projektne rešitve
Poiskati znamo usposobljen kader, ki bo vpet v vaš delovni proces neposredno ali na daljavo, da bo vaš zaposlitveni team lahko svež in aktiven, vaš delovni proces pa nemoten. Vsaka rešitev je prilagojena vašim potrebam, saj z našimi metodami, postopki ravnanja, spremljanjem in analiziranjem kadra v delovnem procesu stremimo k napredku in izboljšavam.

Opis delovnega mesta

Naloge in odgovornosti:

Mednarodno priznano in stabilno farmacevtsko podjetje išče komunikativnega in natančnega administratorja z željo po osebnem razvoju. 

Izkušene administratorje, ki vas odlikujejo dobre komunikacijske in organizacijske sposobnosti, vabimo, da preverite opis delovnega mesta:



  • opravljanje splošnih administrativnih nalog, pošiljanje faksov in fotokopiranje,

  • vodenje in posodabljanje podatkov v informacijskem sistemu,

  • komuniciranje s strankami in dobavitelji, 

  • povezovanje in komunikacija s strankami, sprejemanje telefonskih klicev in sprejem obiskovalcev, 

  • pridobivanje dokumentov med revizijskimi pregledi,

  • zbiranje ponudb in dobropisov,

  • vodenje nabavnih zahtevkov,

  • spremljanje zalog in naročanje potrošniškega materiala,

  • priprava poročil in statističnih podatkov za vodstvo podjetja,

  • udeležba na notranjih in zunanjih izobraževanjih in usposabljanjih. 

Pričakujemo

Pričakujemo:

  • minimalno V. stopnjo izobrazbe, 

  • 1 – 3 let delovnih izkušenj na podobnemu delovnemu mestu, 

  • dobro znanje angleškega jezika, 

  • dobro znanje programov MS Office, 

  • dobre komunikacijske in organizacijske sposobnosti, 

  • ažurnost in hitra odzivnost, 

  • natančnost in odgovornost,

  • želja po dodatnem izobraževanju, 

  • vozniški izpit B kategorije. 

Ponujamo

Ponujamo:

Dolgoročno zaposlitev v stabilnem podjetju, v dopoldanskem delavniku, ki neguje pozitivno okolje za prijetne delovne odnose. Izbrani kandidat bo del novega motiviranega kolektiva, kjer bo imel možnost strokovnega in osebnega razvoja.

Če ustrezate navedenim pogojem in se želite razvijati v stabilnem okolju, ki podpira učinkovitost ter nadgrajevanje znanja, potem ne odlašajte s prijavo.