Agent / Zastopnik m/ž

Objavljeno: 04.07.2017 Kraj dela: Ljubljana

Ternis d.o.o.

Družba TERNIS, poslovne in finančne rešitve, d.o.o. je bila ustanovljena s ciljem zagotavljanja pogojev za uspešno in varno poslovanje naših naročnikov na področju odločanja in izvedbe tekočega poslovanja v dolžniško-upniških razmerjih.

V luči tega cilja smo pod registrirano blagovno znamko FIDEM – upravljanje terjatev razvili inovativen in celostni pristop k upravljanju s terjatvami s katerim našim naročnikom nudimo visoko profesionalno, strokovno ter učinkovito rešitev za težave z neplačniki, kar nas uvršča med vodilne ponudnike na področju upravljanja slabih terjatev v Sloveniji.

Z jasno in dolgoročno vizijo poslovanja in razvoja ustvarjamo prosperitetno okolje za vse, ki jih vodita podjetnost in zaupanje v uspeh.

V želji po utrditvi svoje prisotnosti na domačem trgu ter širše v regiji vabimo k sodelovanju več novih sodelavcev, ki bodo pripomogli k doseganju regionalnih strateških in poslovnih ciljev družbe.

K sodelovanju tako vabimo osebe, ki imajo veselje do dela, željo po osebni in poslovni rasti, v novih izzivih vidijo priložnost, sprejemajo vseživljenjsko učenje, so se pripravljene dokazovati z delom ter rasti skupaj z dejavnostjo.

Več o podjetju

Ternis d.o.o.

Opis delovnega mesta

Naloge in odgovornosti:

Področje dela:



  • pravno-finančno svetovanje;

  • prodaja pravno-finančnih storitev;

  • upravljanje slabih terjatev (zlasti izvensodna izterjava).

Pričakujemo

Pričakujemo:

 Od novega sodelavca pričakujemo:



  • najmanj 2 leti izkušenj na področju prodaje/komerciale,

  • izkušnje pri delu z ljudmi,

  • afiniteto do telefonskega dela,

  • afiniteto do prodaje/komerciale,

  • najmanj V. stopnjo izobrazbe,

  • odlično usposobljenost za delo z osebnim računalnikom (MS Office, internetni brskalniki …),

  • sposobnost za timsko delo,

  • vztrajnost,

  • iznajdljivost,

  • prilagodljivost,

  • organiziranost,

  • osebno urejenost.

Ponujamo

Ponujamo:

  • sodelovanje preko oblike samostojni podjetnik posameznik (s.p.) ali lastne gospodarske družbe (d.o.o. ali drugo)  – agencijska (zastopniška) pogodba,

  • stimulativno plačilo in nagrajevanje,

  • dinamično in samostojno delo,

  • urejeno in prijazno delovno okolje.


Prednost bodo imeli kandidati z izkušnjami na področju prodaje pravno-finančnih storitev in/ali na področju upravljanja s slabimi terjatvami.


Kandidati, ki bodo uvrščeni v ožji izbor, bodo povabljeni na razgovor.


Izbrani kandidati bodo pred začetkom dela deležni začetnega usposabljanja oz. izobraževanja.


Izbranim kandidatom bo kot podlaga sodelovanja ponujena agencijska (zastopniška) pogodba.