Skrbnik odnosov s strankami v asistenčno - storitvenem centru I (m/ž)

Objavljeno: 07.12.2017 Kraj dela: Ljubljana

Zavarovalnica Triglav, d.d.

Opis delovnega mesta

Naloge in odgovornosti:


  • opravljanje del in nalog v okviru organizacijske enote 

  • sprejemanje telefonskih klicev strank in posredovanje želenih informacij

  • posredovanje pri vzpostavitvi stika z ustreznimi izvajalci storitev in organiziranje realizacije storitev

  • kontroliranje realizacije storitev in računov izvajalcev asistenčnih storitev

  • posredovanje podatkov tujim asistenčnim hišam ali zavarovalnicam ter drugim upravičenim fizičnim ali pravnim osebam

  • opravljanje administrativnih del v zvezi z izvajano asistenco

  • priprava poročil o svojem delu

  • opravljanje drugih del po nalogu nadrejenega delavca v okviru delovnega področja ter v skladu s podeljenimi pooblastili


Delovni čas:
polni delovni čas

Pričakujemo

Pričakujemo:

  • srednješolsko izobrazbo splošne, tehnične ali strokovne ustrezne smeri 

  • komunikacijske in organizacijske sposobnosti

  • aktivno znanje srbskega ali hrvaškega jezika

  • aktivno znanje angleškega jezika

  • poznavanje ustreznih programskih orodij (MS Office)

  • timsko sodelovanje

Ponujamo

Ponujamo:

  • ustvarjalno delovno okolje

  • strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje

  • samostojno in dinamično delo


Delo poteka v izmenah.

Delovno razmerje z izbranim kandidatom bomo sklenili za določen čas, s 3-mesečnim poskusnim delom zaradi začasnega nadomeščanja porodniške odsotnosti.