Vodja projektov, facilitator izobraževanj - z afiniteto do računovodstva in notranje revizije (m/ž)

Objavljeno: 04.09.2017 Kraj dela: Ljubljana

Trescon d.o.o.

Naš naročnik je mednarodna izobraževalna inštitucija, ki krepi in razvija kompetence javnih uslužbencev – strokovnjakov s področja javnih financ, centralnega bančništva, davkov in administracije ter s tem ključno prispeva k udejanjanju finančnih reform v državah Jugovzhodne Evrope (www.cef-see.org). Gre za eno najmodernejših, nekonvencionalnih izobraževalnih ustanov, ki je svoj portfelj poslovanja razvila kot Knowledge Hub. Zaradi nadaljnje rasti v tim vabijo novega sodelavca.

5475 - Vodja projektov, facilitator izobraževanj - z afiniteto do računovodstva in notranje revizije, m/ž

Mednarodna izobraževalna organizacija, Ljubljana

Več o podjetju

Trescon d.o.o.

Glavna dejavnost

Iskanje, izbor in razvoj kadrov.



Naslov podjetja:


Vodnikovi cesti 211


1000 Ljubljana

Leto ustanovitve

2005

Predstavitev podjetja

Smo mednarodno podjetje, aktivno na področju širše regije (Hrvaška, Srbija, Bosna, Makedonija) in globalno preko verige CFR Global Executive Search s tradicijo na področju iskanja, izbora in razvoja kadrov ter organizacije v podjetjih. Nudimo strokovnost, profesionalnost, žar za naš posel in posel naših naročnikov ter iskren odnos z naročniki in kandidati. Kot del skupine CFR Global Executive Search nudimo headhunting rešitve po svetu, pri čemer lahko projekte vodimo iz Slovenije ali pa izberete naše partnerje v tujini.

Število zaposlenih

2 - 4

Poslanstvo in vizija

Vizija:

Biti na področju iskanja, izbora in razvoja kadrov ter organizacije v podjetjih po naravnanosti k iskanju prvovrstnih rešitev za naše partnerje eno vodilnih podjetij na slovenskem trgu. Zagotavljati rešitve slovenskim podjetjem v Sloveniji, širši regiji (Hrvaška, Srbija, Bosna, Makedonija) in tudi globalno ter hkrati nuditi celovite storitve tujim podjetjem v Sloveniji in regiji.

Vaš najljubši partner, ki mu zaupate zaradi strokovnosti in vrednot, ki ga vodijo pri delu.

Poslanstvo:


Aktivno, s pomočjo mednarodno preizkušenega pristopa ter know-how-a in razumevanja delovanja podjetij in ljudi v našem prostoru poskrbeti, da se na trgu na profesionalen način srečata ustrezni delodajalec in ustrezni delojemalec. 

Prispevati k boljši organizaciji in komunikaciji v podjetjih. Z delom na strokovno zanimivih projektih in kontinuiranim izobraževanjem omogočiti lastnim zaposlenim osebno in strokovno rast in razvoj. Skrbeti za dolgoročno dobičkonosno poslovanje podjetja, ki nosi obresti na vloženi finančni, časovni in emocionalni kapital lastnikov.

Storitve ali proizvodi

- iskanje kadrov (oglaševanje, lastna baza iskalcev, head-hunting, itd.),
- izbor kadrov (grobi predizbor, globinski intervjuji, testiranja, itd.),
- razvoj kadrov (nagrajevanje zaposlenih, komuniciranje in odnosi v podjetju, seminarji in delavnice, itd.) in
- kadrovsko svetovanje.

Opis delovnega mesta

Naloge in odgovornosti:

  • projektno vodenje izobraževanj za računovodje in interne revizorje v javnem sektorju JVE regije, ki bo potekalo deloma v pisarni v Sloveniji in deloma na terenu v regiji.

  • odgovorni boste za organizacijo celotnega procesa projekta izobraževanja; od pisanja projektnega predloga s finančnim in časovnim ovrednotenjem, izborom izvajalcev, pogajanj za ceno, skrbništvom nad pogodbami, predstavitvijo projekta deležnikom, organizacijo in facilitacijo na izobraževanjih, spremljanjem kvalitete izvajalcev, kreiranjem povabil in zaključnih novičk, brošur ter istočasnim bdenjem nad časovno izvedbo projekta in realizacijo projektnih stroškov glede na finančni okvir projekta.


Zato je pomembno, da poznate področje računovodstva oz. notranje revizije ter spremljate reformne trende na področju javnih financ in mednarodnega sodelovanja.


Za donatorja boste pred pričetkom izobraževanja pripravili predlog izvedbe organizacijskih aktivnosti in pridobili odobritev projektnega proračuna, med trajanjem projekta in po njegovem zaključku pa boste pomembno prispevali k izdelavi finančnega in vsebinskega poročila o izvedenih aktivnostih v angleščini in slovenščini.



  • Vaše poslanstvo bo, da bodo programi in sam proces razvoja področja v teh državah tekli še naprej, tudi, ko bo vaše projektno delo po enem ali več letih izvedbe izobraževanj končano.

  • Odgovorni boste programskemu vodji za to področje v Ljubljani, to delovno mesto pa bo povezano tudi s potovanji v države JV Evrope.

  • Sodelovali boste v mednarodnem timu, ki je nosilec novosti svojega področja. Prednost bodo imeli kandidati z izkušnjami iz računovodskih in revizorskih vod, ki so timski igralci, a znajo samostojno voditi projekte.

Pričakujemo

Pričakujemo:

Če:



  • je vaša glavna prednost v izvrstnem projektnem vodenju ter v pisnem in ustnem komuniciranju na različnih nivojih v angleščini ter srbščini, hrvaščini, bosanščini ali črnogorščini in v kolikor imate zaključeno VII. stopnjo izobrazbe, vsaj okvirno poznate računovodske standarde oz. poznate trende na tem področju, ste mobilni in ste svetovljan, vas navdušuje sodelovanje z državami JV Evrope, ste izredno iznajdljivi, odgovorni, imate občutek za načrtovanje in kontrolo aktivnosti, ste zelo samostojni in samoiniciativni, želite delati v mednarodnem okolju samostojno, a kot del tima, potem bomo veseli vaše prijave.

Ponujamo