7 nasvetov za dobre odnose s sodelavci

Morda niste vedeli, vendar je gradnja dobrih odnosov s svojimi sodelavci pomemben del uspešne kariere, saj kar tretjino svojega življenja preživimo na delovnem mestu.

dobri odnosti s sodelavci optius

Komunikacija s sodelavci je zelo pomembna, v nadaljevanju pa si poglejmo nekaj nasvetov za dobre odnose s sodelavci:

  1. Poslušajte in bodite zainteresirani za pogovor: ko vam sodelavec nekaj razlaga, pa naj bo to nekaj pomembnega ali povsem nepomembnega, ga poslušajte in poskušajte razumeti njegovo stališče.

  2. Bodite odkriti: pomembno je, da ste do svojih sodelavcev iskreni in odkriti. Če nekomu ne poveste resnice, lahko to hitro privede do širjenja negativne energije.

  3. Spoštuje svoje sodelavce: s sodelavci ravnajte tako, kot bi želeli, da oni ravnajo z vami.

  4. S sodelavci poiščite podobne interese: s sodelavci, s katerimi največ časa preživite skupaj poiščite podobne interese in se občasno družite tudi po službi.

  5. Pohvalite svoje sodelavce: potreba po priznanju je temeljna človeška potreba, zato svoje sodelavce pohvalite, ko dobro opravijo delo.

  6. Ne opravljajte: brezbrižno govorjenje lahko uniči še tako dober odnos, ki ga je težko popraviti nazaj. Če se s sodelavcem zapletete v konflikt, le tega rešite zasebno in ne pred vsemi ostalimi.

  7. Držite svoje obljube: to velja za obljube povezane z delom, predvsem roki za dokončanje opravil. Če ste pri svojem delu zasuti in niste prepričani, da boste delo dokončali do roka, to povejte. S tem boste tudi nadgradili zaupanje. 

Dobri odnosi bodo pripomogli k temu, da se boste na delovnem mestu dobro počutili. Če boste takšni kot ste in boste iz sebe dali najboljše kar lahko, boste ustvarili dobro delovno okolje tako zase, kot tudi za ljudi okoli vas.

Pripravil team Optius.com

Viri: