Kako zaposliti vrhunski kader

Zadnja leta delodajalci vse bolj iščejo nove in nove metode iskanja najboljših sodelavcev. Obstajajo že tradicionalne metode, ki so se jih nekoč delodajalci v veliki meri posluževali, vendar je treba iti v korak s časom, saj se stalno pojavljajo delovna mesta, ki jih včasih še ni bilo. Poleg tega pa delodajalci pozabljajo, da je potrebno pri iskanju novih zaposlenih graditi tudi blagovno znamko podjetja, torej podjetje, ki bo pritegnilo »top kandidate«.

Metode, ki bodo preverjeno delovale pri iskanju top kandidatov:

1. »Elevator pitch«

»Elevator pitch« z drugimi besedami pomeni tudi kratka in učinkovita predstavitev podjetja, ki natančno predstavi delovanje podjetja. Ni več potrebno, da delodajalec na dolgo in široko potencialnim kandidatom predstavi svoje podjetje in delovno okolje, ampak se osredotoči na vse ključne prednosti, ki predstavljajo v javnosti dodano vrednost. To pomeni, da morajo delodajalci svoje zaposlene naučiti, kako podjetje v kratkih stavkih predstaviti na trgu dela z zanimivimi dejstvi o delovanju podjetja, ki bodo pritegnile top kadre. Delodajalci, pomagajte si z najpogosteje predstavitvenim vprašanjem »Kakšen poklic opravljate?«, ko ste na poslovnem sestanku in nanj odgovorite kratko, jedrnato in zanimivo.

2. Vaši zaposleni naj predstavijo svoje zgodbe in doživljanja

Blagovno znamko podjetja oplemenitite z individualnimi zgodbami zaposlenih, ki skupaj pripomorejo k gradnji dodane vrednosti vašega podjetja. Kadar delodajalci podpirajo zaposlene, da svoja doživljanja in zgodbe na delovnem mestu delijo preko blogov, forumov ali družbenih omrežij, se v podjetju širi pozitivna energija, kar še dodatno privlači top kadre, da si želijo zaposliti v takem podjetju. Torej vaši zaposleni so lahko vaši najboljši »ambasadorji«.

3. Komunicirajte

Odprta komunikacija med zaposlenimi v podjetju je ključnega pomena. Delodajalec naj vpraša svoje zaposlene, kako bi svojim prijateljem predstavili njihovo delovno mesto v trenutnem podjetju. Na tak način delodajalec dobi pogled na delovanje podjetje izven okvirov in ideje do izboljšanja ugleda blagovne znamke podjetja. Dobra komunikacija med trenutnimi zaposlenimi in »bodočimi« je uspeh za pridobitev top kadrov.

4. Posodobite spletno stran

V podjetju je potrebno spletno stran in njeno platformo tehnološko posodobiti tako, da bo prilagojena in sinhronizirana z deljenjem vsebine preko družbenih omrežij in drugih komunikacijskih kanalov. Top kadri namreč ne počivajo, ampak preiskujejo vse spletne kanale in radi stopijo v kontakt z delodajalci, ki imajo spletno tehnologijo v koraku s časom.

5. Objavite fotografije

Sodobna spletna tehnologija omogoča prikazovanje in dodajanje različnih grafik in fotografij. Na vaši spletni strani naj bodo vidne fotografije celotnega podjetja, tako storitev ali izdelkov podjetja kot tudi zaposlenih. Priporočljive so tudi fotografije iz npr. »team buildingov«. Predvsem fotografije so tiste, ki ustvarijo osebnostni in pristen pristop, ki dajejo podjetju dodano vrednosti. Zaposleni si namreč želijo delati v podjetju, naklonjeno osebnostnem pristopu, kar še dodatno privlači odličen kader.

6. Ustvarite video vsebine

Tehnološke trende je potrebno prilagoditi tako, da delodajalci izpostavljajo zgodbe preko video vsebin in ne samo z golim tekstom. V veliki večini posamezniki ne želijo in niti nimajo časa prebirati dolgih tekstovnih člankov, ampak se navdušujejo nad video vsebinami, ki naj v kratkem času podajo pomembne informacije. Preverite primer.

7. Zapolnite ves prostor, ki ga imate na voljo

V podjetju ustvarite »prazen prostor«, ki naj bo namenjen delodajalcem in delavcem, da vanj vpisujejo pomembno vsebino in jo potem v digitalni obliki delijo preko različnih kanalov, da doseže čim več ljudi.

8. Izkoristite družbena omrežja

Družbena omrežja so brezplačna in zelo učinkovita metoda za oglaševanje tako posameznikov, kot podjetij. Zato so družbena omrežja na primer Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube zelo primeren medij, da se na njih deli čim večje število vsebin. Uporaba družbenih omrežij pritegne veliko množico posameznikov, kjer se morda nahaja tudi bodoči zaposleni.

9. Delite sporočilo

Vsako podjetje ima svoj slogan oziroma nosi sporočilo, zato ga je pomembno izpostavljati in deliti pred širšo množico, na trgu dela. Sporočilo oziroma slogan mora biti kratko, jedrnato in udarno, da bo lažje in učinkovito dosegalo svoj namen.

10. Zgradite družbeno kulturo

V podjetju je potrebno zgraditi in negovati močno družbeno kulturo, ki bo še dodatno pripomogla k boljši prepoznavnosti blagovne znamke podjetja. Če bo družbena kultura šibka, se ne bo širila na trg dela in tudi ne bo pritegnila najboljših kadrov v podjetje.

Vir: Saša Boštjančič, direktorica podjetja Moja zaposlitev d.o.o., www.mojazaposlitev.si