FAQ za delodajalce

1. Kaj je uporabniški račun; ali je zanj potrebno plačati?

"Uporabniški račun" je izraz, ki se uporablja za dostop do določenih spletnih strani/storitev. Uporabniški račun je brezplačen.

2. Kaj so moje uporabniške strani?

Vaše uporabniške strani so strani, na katerih so vaši podatki, pretekle akcije ipd. v zvezi z iskanjem novih sodelavcev. Do njih lahko dostopate le kot registriran uporabnik portala, s tem, da se v sistem prijavite z uporabniškim imenom in geslom.

3. Pozabil sem geslo. Kako pridem do njega?

Kliknite na povezavo "Pozabil geslo" v okencu za prijavo in dobili boste nadaljna navodila.

4. Registriral sem podjetje, a ne morem v sistem. Zakaj?

Preden vam omogočimo objavljanje oglasov moramo preveriti osnovne podatke o podjetju (matična številka, kontaktni podatki...). Takoj ko preverimo informacije, ki ste jih navedli v obrazcu za registracijo podjetja in če so te avtentične, vam omogočimo prijavo v sistem in objavo oglasov. Takoj ko vam je to omogočeno, prejmete tudi sporočilo na e-naslov naveden ob registraciji. V kolikor vam bo prijava v sistem onemogočena dalj časa, nas pokličite na 01 8100 200.

5. Kako preklicati prejemanje prijav na e-naslov?

S svojimi uporabniškimi podatki se prijavite v sistem nato pa pojdite v rubriki "Moji oglasi in prijave" na urejanje izbranega zaposlitvenega oglasa, katerega prijave na e-naslov želite preklicati. Na dnu strani izbranega oglasa pod naslovom »Način prejemanja prijav« odstranite kljukico pri "O prijavah me dnevno obveščajte tudi na e-naslov".

Za vsa ostala vprašanja ali nasvete glede uporabe portala mojaZaposlitev.si smo vam na voljo na telefonu 01 8100 200 ali e-naslovu info@mojazaposlitev.si.