Ali delodajalci dejansko berejo spremna pisma?

Odgovor je: Da! Pravzaprav je spremno pismo lahko celo bolj pomembno in potrebno kot v priponki pripet življenjepis.

Spremno pismo (vir: freedigitalphotos.net)Spremno pismo lahko vas kot kandidata pripelje v ospredje pred ostale tekmece, če je predvsem fokusirano in objektivno zapisano ter tako delodajalcu na kratko sporoči, zakaj ste jih kontaktirali, kaj pravzaprav iščete in tudi, kaj lahko podjetju nudite.

Torej spremno pismo je »must have«, obenem pa je tudi pomembno, da res pripravite takega, ki ga bo delodajalec z veseljem prebral.

1. Spremno pismo naj bo kratko in osredotočeno

V prvi vrsti poskrbite, da bo vaše spremno pismo kratko in jedrnato. Bodite pozorni, da dolžina spremnega pisma ne bo daljša kot nekaj odstavkov – in nikakor ne sme biti daljša od ene A4 strani.

2. Poudarite le bistvene izkušnje

V spremnem pismu poudarite le tisto, kar je za izbrano delovno mesto, kamor se prijavljate, pomembno. Ne pošiljajte pisma, ki ni fokusirano direktno na podjetje in delovno mesto, in ne navajajte dejstev, ki nimajo nobene veze z njim. Delodajalec nima časa za branje romanov, obenem pa je to vaš prvi stik z njim – zato naj bo kratko, osredotočeno, specificirano direktno za dotično delovno mesto! In ne pozabite vaših navajanj tudi podkrepiti z dokazi – saj vemo, da papir vse prenese in danes ne verjamemo vsemu, kar piše, zato se potrudite in spotoma, ko navajate izkušnjo, še dopišite, kje ste se tega naučili, če je relevantno oz. ste bili uspešni, tudi, kakšne rezultate ste dosegli.

3. »Kaj lahko doprinesem vašemu podjetju?«

Ne pozabite tudi zapisati, kaj lahko na podlagi dosedanjih izkušenj in znanj doprinesete podjetju in zakaj ste ravno vi pravi kandidat za to službo. Ker podjetje mora še vseeno gledati na vrednost – in če izpostavite dejstvo ali idejo, kako lahko pripomorete k dodani vrednosti podjetja, ste zagotovo v prednosti pred tistimi, ki tega niso znali predstaviti.

4. Slovnične napake

Napisano preberite še enkrat in potem še enkrat in tik predno odpošljete - še enkrat. Zaradi zatipkanih besed, nepravilno uporabljenih ločil itd. lahko izpadete neprofesionalni, nevestni in na splošno napravite slab vtis na bralca. Ne dovolite, da zamudite odlično karierno priložnost zaradi »šlamparije« in povsem nepotrebnih slovničnih napak.

Vir: The Undercover Recruiter