Prosta delovna mesta v podjetju Dulcis Gourmet d.o.o.

Dulcis Gourmet je krovna blagovna znamka, ki pod svoje okrilje postavlja ponudbo restavracije diVino in številnih internih restavracij – kantin za družbeno prehrano.

Znamka Dulcis Gourmet postavlja nove smernice v najsodobnejših konceptih in tehnologijah v restavracijah, kjer se ogromen poudarek posveča prvovrstnim naravnim sestavinam jedi, pripravljenih na tradicionalen način po domačih receptih naših babic. Znamka Dulcis Gourmet tako ohranja znanje slovenske kulinarike, ki se že desetletja prenaša iz roda v rod in slovi po svoji težnji po zdravi prehrani in tistem čarobnem ščepcu tople domačnosti. Del te čarobnosti skuša Dulcis Gourmet ujeti tudi v liniji domačih izdelkov kot so različne marmelade, med, oljčno olje, pršut in druge sušene mesnine, ki jih lahko kupite v Dulcis Gourmet kotičku v restavraciji diVino.

Več o podjetju si preberite na naši spletni strani: www.dulcis-gourmet.si

Naslov
Pošta1000
PoštaLjubljana
Telefon01 5852255
Emailracunovodstvo@dulcis-gourmet.si
Spletna strandulcis-gourmet.si
DejavnostGostilne in restavracije
Število zaposlenih20 do 49 zaposlenih
Davčna št.89892933
Matična št.6294421000
Več informacij o podjetjuhttps://www.bizi.si/DULCIS-GOURMET-D-O-O

Vizija

V naslednjih petih letih družba namerava postati vodilno podjetje v gostinstvu v Sloveniji. Podjetje bo še naprej odgovorno opravljati svoje poslanstvo, seveda v skladu z gospodarskimi interesi podjetja, družbenimi interesi zaposlenih, predvsem pa s posluhom za uresničevanje želja naših gostov.

Popotnica za prihodnost ostaja težnja k razvoju in rasti družbe, spremljanje in upoštevanje domačih in svetovnih trendov ob prizadevanju za kakovost storitev in profesionalnost. Z blagovno znamko Dulcis Gourmet želimo širši javnosti predstaviti ter promovirati domače dobrote iz goriško - primorske regije, ki slovi po nekaterih geografsko edinstvenih izdelkih (pršut, goriške oljke, sir, marmelade, med,...), ki jih nudi slovensko podeželje. Zastavljeno vizijo in poslanstvo bo družba uresničevala s spremljanjem zadovoljstva gostov, nadzorom nad stroški, organizacijo poslovanja in uvajanjem novih storitev.