Prosta delovna mesta v podjetju Nanotesla Inštitut
Nanotesla Institut iz Ljubljane je razvojno-raziskovalni center, katerega delovanje z obsežnim strokovnim znanjem je usmerjeno predvsem v nano materiale in kompozite, mikrovalovne aplikacije in magnetizem. Inštitut ima bogato zgodovino v industriji in je izvedel mnoge investicije v opremo. Za potrebe družb znotraj Kolektorja pa Nanotesla Institut razvija hibridne materiale ter tehnologijo brizganja različni plastomagnetnih in elektronskih komponent.
Ustanovila so ga različna podjetja in raziskovalne inštitucije, z namenom:
- izvajanja razvojnih in raziskovalnih aktivnosti na področju nano materialov in nano magnetizma,
- sodelovanja z raziskovalnimi inštitucijam za pospeševanje raziskav na prototipni ravni,
- sodelovanja z različnimi proizvodnimi podjetji,
- pospeševanjem sodelovanja med industrijo in univerzami v različnih razvojnih in raziskovalnih projektih,
- podpore pri uvajanju novih tehnologij v proizvodne linije,
- sodelovanja s fakultetami na področju praktičnih znanj.
Področja delovanja:
- Ne-magnetni materiali
- Magnetni materiali
- Nano materiali
- Magnetne tekočine
- Kompoziti na osnovi termoplastov in duroplastov
- Materiali za mikrovalovne aplikacije in karakterizacijo materialov
Naslov | Obrtna cona Logatec 4 |
Pošta | 1370 |
Pošta | Logatec |
Telefon | 01 5833122 |
nanotesla@kolektor.com | |
Spletna stran | kolektornano.com |
Dejavnost | Podjetniške in poslovne storitve |
Število zaposlenih | 5 do 9 zaposlenih |
Davčna št. | 31794076 |
Matična št. | 2185377000 |
Več informacij o podjetju | https://www.bizi.si/NANOTESLA-INSTITUT-LOGATEC |
Vizija
Vizija: - Postati raziskovalno-razvojni, podporni laboratorij za celotni koncern Kolektor. - Postati pomemben aplikativni inštitut na področju obvladovanja magnetnih in nemagnetnih materialov, nano materialov in kompozitov na področju Slovenije in širše. Poslanstvo: - Ustvarjati celovite, kakovostne rešitve prilagojene poslovnim partnerjem, na različnih področjih uporabe novih materialov in tehnologij v skladu z zakonodajo in ekonomsko sprejemljivostjo. - Razvijati inteligentne, konkurenčno usmerjene produkte z višjo dodano vrednostjo. - Aktivno iskanje novih poslovnih partnerjev in uvajanje novih produktov, s ciljem povezovanja z matičnim podjetjem.