Opis delovnega mesta
- Pisna in telefonska komunikacija s strankami na hrvaškem in slovenskem trgu.
- Reševanje vprašanj in težav strank glede izdelkov ali storitev.
- Upravljanje s pritožbami in zagotavljanje rešitev v skladu s politikami podjetja.
- Sodelovanje z drugimi oddelki za reševanje kompleksnih vprašanj strank.
- Zagotavljanje natančnih in ažurnih informacij o izdelkih in storitvah
Delovni čas
polni delovni čas
Pričakujemo
- Odlično znanje hrvaškega in slovenskega jezika (govorno in pisno).
- Izkušnje na področju podpore uporabnikom so zaželene.
- Odlične komunikacijske in interpersonalne spretnosti.
- Samostojnost in sposobnost učenja hitro spreminjajočih se informacij.
- Zanesljivost, natančnost in proaktivnost.
Zahtevana izobrazba
V.
Ponujamo
- Soustvarjanje prihodnosti spletnega nakupovanja kontaktnih leč, sončnih in korekcijskih očal po EU.
- Številne priložnosti za strokovni in osebni razvoj.
- Delo v prijetnem in urejenem kolektivu z veliko pozitivne energije,
- Brezplačno in neomejeno uporabo fitnesa in igrišča na strehi naše poslovne stavbe.
- Odlične team-buildinge, smoothie četrtke, skupinske zajtrke z vsemi sodelavci, poletni tabor za otroke zaposlenih.
- Popust za zaposlene pri nakupu leč, sončnih in korekcijskih očal.
Poskusno delo:
3 mesece
Mesečno plačilo
po dogovoru
Adrial d.o.o.
MOJE-LECE.SI je del mednarodne skupine Adrial & Vallis Co., ki je prisotna na 30 trgih s 50 spletnimi trgovinami in 14 optikami. Smo največja in najboljša spletna trgovina z očali in kontaktnimi lečami, ki je v zadnjem desetletju postala sinonim za inovativnost in vrhunsko kakovost v optični industriji. Zahvaljujoč našemu trudu, strokovnosti in nenehnemu razvoju smo pridobili zaupanje več kot 3.000.000 zadovoljnih strank po vsej Evropi – od tega kar 80.000 slovenskih kupcev uživa v ostrem in jasnem vidu zahvaljujoč našim dioptrijskim in sončnim očalom in kontaktnimi lečami svetovno priznanih ter tudi lastnih blagovnih znamk.