Opis delovnega mesta
- organizira in vodi delo v namestitvenem delu hotela,
- organizira in nadzira delo sobaric,
- preverja in nadzira urejenost sob v skladu s pravili in predpisi,
- gospodinji in recepciji poroča o stanju v sobah,
- spremlja stanje zalog v priročnih skladiščih,
- spremlja stanje zalog potrošnega materiala,
- komunicira s pralnico glede potrebnega perila,
- pomaga osebju pri izvajanju dela,
- pometanje, sesanje, pomivanje in loščenje tal, pohištva in drugih predmetov v zgradbah,
- postiljanje, čiščenje kopalnic, zamenjavo brisač, mila in podobnih potrebščin,
- čiščenje kuhinj in pomoč pri kuhinjskih opravilih, vključno s pomivanjem posode,
- zbiranje smeti, praznjenje košev za smeti in odnašanje odpadnega materiala v odpad.
Delovni čas
polni delovni čas
Pričakujemo
- Dobre komunikativne sposobnosti
- Samoiniciativna oseba s smislom za delo z ljudmi
- Natančnost, urejenost in zanesljivost ter smisel za red in čistočo
- Računalniška pismenost: poznavanje okolja MS 365 - urejanje evidenc/tablic
- Zaželjene izkušnje
Zahtevane delovne izkušnje
1 - 3 let
Ponujamo
- urejeno delovno okolje,
- stimulativno izplačilo OD po dogovoru - višje od SLO povprečja,
- možnost zaposlitve za nedoločen čas.
Oblika zaposlitve ali sodelovanja
zaposlitev za določen čas
Poskusno delo:
3 mesece