Specialist za HR administracijo in poročanje (m/ž)

PRO PLUS d.o.o.

  • Datum objave: | 23. 4. 2024
  • Prijave do: | 12. 5. 2024
  • Kraj dela | Ljubljana

Prijava na delovno mesto

Oglas ni več objavljen.

Nosilna slika za predstavitev delovnega mesta

Opis delovnega mesta

  • Skrb za pravilno in dobro organizacijo kadrovskih evidenc podjetja, v skladu z zahtevami delovnopravne zakonodaje, internih pravilnikov ter dogovorjenih kadrovskih procesov v podjetju.
  • Priprava standardiziranih pogodb in drugih dokumentov za delavce ter upravljanje kadrovskega informacijskega sistema (HRIS), skrb za vsakodnevne poslovne administrativne naloge v HR oddelku.
  • Nudenje podpore zaposlenim v primerih vprašanj, povezanih z delovnim razmerjem ali delom.
  • Izvajanje administrativnih nalog s področja varstva pri delu in varstva pred požarom (napotitev delavcev na zdravniške preglede, napotitev delavcev na obvezna ali dodatna usposabljanja, vodenje evidenc, priprava poročil in zapisnikov itd.).
  • Priprava obdobnih ali ad-hoc poročil za HR reporting in analiziranje kadrovskih podatkov.
  • Proaktivno sodelovanje pri procesih digitalizacije HR procesov in avtomatizacije HR poročanja.
  • Sodelovanje pri procesih rekrutacij in zaposlovanja (organizacija razgovorov, testiranj, pošiljanje vabil in zavrnitev, priprava analiz in poročil glede rekrutacij itd.).
  • Skrb za onboarding za novo zaposlene ter upravljanje postopka offboardinga za odhajajoče zaposlene, vključno s povezanimi administrativnimi nalogami.
  • Sodelovanje in podpora pri drugih HR projektih ali procesih v HR oddelku (pomoč pri usklajevanju notranjega in zunanjega izobraževanja, pomoč pri administraciji programov ugodnosti za zaposlene, programih raznolikosti in vključevanja ipd.).

Pričakujemo

  • Zaključena izobrazba 6. stopnje oziroma nižja, v kolikor ima kandidat/-ka ustrezne delovne izkušnje.
  • Zaželene izkušnje s področja dela v HR/kadrovski administraciji (min. 1–3 leta) ter poznavanje HR procesov in postopkov ter vloge kadrovske administracije in poročanja za HR funkcijo.
  • Poznavanje predpisov delovno-pravne zakonodaje v obsegu, potrebnem za učinkovito in pravilno upravljanje kadrovskih procesov in administracije.
  • Poznavanje enega od HR informacijskih sistemov (HRIS).
  • Izražena digitalna pismenost in proaktivnost pri iskanju izboljšav v procesih HR administracije.
  • Natančnost, zanesljivost.
  • Izražene analitične sposobnosti.
  • Odlične komunikacijske spretnosti in sodelovalnost.
  • Zmožnost dela v dinamičnem okolju in sposobnost obvladovanja več nalog hkrati.

Ponujamo

  • Ponujamo zaposlitev za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • Delo v urejenem, dinamičnem in stimulativnem delovnem okolju.
  • Možnost hibridnega dela.
  • Ugodnosti za zaposlene podjetja Pro Plus d.o.o. (skrb za dobro počutje – športne dejavnosti, sadje v pisarni, masaža na delovnem mestu, interna druženja, Voyo dostop ...).
Delovno mesto

Prijava na delovno mesto

Oglas ni več objavljen.

PRO PLUS d.o.o.

PRO PLUS je vodilna multimedijska hiša na televizijskem in internetnem področju v Sloveniji. Poleg televizijskih programov (POP TV, KANAL A, BRIO, OTO, KINO, ASTRA) ustvarjamo tudi najbolj obiskano spletno stran v Sloveniji, 24ur.com, številne tematske spletne strani in prvi slovenski naročniški video na zahtevo, VOYO.

Razpisujemo delovno mesto: SPECIALIST ZA HR ADMINISTRACIJO IN POROČANJE (M/Ž)

Želite biti na tekočem o prostih delovnih mestih, na svoj e-naslov?
Brezplačni E-informator vam to omogoča.