Marketinški raziskovalec (m/ž)

PRO PLUS d.o.o.

  • Datum objave: | 23. 4. 2024
  • Prijave do: | 12. 5. 2024 Še 9 dni
  • Kraj dela | Ljubljana

Opis delovnega mesta

  • Priprava poročil in analiza občinstev za vse medije (TV, internet in VOD)
  • Izvajanje kvantitativnih statističnih raziskav za potrebe različnih oddelkov v podjetju
  • Sodelovanje s sodelavci iz drugih oddelkov pri izvajanju raziskav in poročanje o rezultatih raziskav
  • Sodelovanje pri razvoju novih raziskovalnih metod (podatkovna analitika) in avtomatizaciji

Pričakujemo

  • Zaključena izobrazba 6. stopnje (ali več), s poglobljenimi znanji statistike (družboslovna informatika, psihologija, statistika ali sorodno)
  • Obvladovanje metod statističnega raziskovanja in priprave statističnih poročil
  • Predhodne delovne izkušnje s področja analitike, marketinških raziskav ali sorodnega področja
  • Odlično poznavanje MS Office orodij (Excel, Power Point), orodja SPSS ali sorodno, zaželeno poznavanje orodij za medijske raziskave (Arianna, Dotmetrics (MOSS), Google analytics, BI orodij (Tableau, Power BI), programskih jezikov R, Phyton – ali vsaj interes za priučitev le-teh
  • Samoiniciativnost, raziskovalna naravnanost in dobre komunikacijske spretnosti

Ponujamo

  • Ponujamo zaposlitev za nedoločen čas, s 6 mesečnim poskusnim delom
  • Delo v urejenem, dinamičnem in stimulativnem delovnem okolju
  • Pridobivanje izkušenj v vodilni medijski hiši v Sloveniji
  • Možnost hibridnega dela
  • Ugodnosti za zaposlene podjetja Pro Plus d.o.o. (skrb za dobro počutje – športne dejavnosti, sadje v pisarni, masaža na delovnem mestu, interna druženja, Voyo dostop ...).
Delovno mesto

Prijava na delovno mesto

Zainteresirane kandidate vabimo, da izpolnite prijavnico. Prijavnici priložite svoj življenjepis z motivacijskim pismom. Vse prijave bomo obravnavali zaupno.

ROK PRIJAVE: 12. 5. 2024

PRO PLUS d.o.o.

PRO PLUS je vodilna multimedijska hiša na televizijskem in internetnem področju v Sloveniji. Poleg televizijskih programov (POP TV, KANAL A, BRIO, OTO, KINO) ustvarjamo tudi najbolj obiskano spletno stran v Sloveniji, 24ur.com, številne tematske spletne strani ter prvi slovenski naročniški video na zahtevo, VOYO.

Razpisujemo delovno mesto: MARKETINŠKI RAZISKOVALEC (M/Ž)

Želite biti na tekočem o prostih delovnih mestih, na svoj e-naslov?
Brezplačni E-informator vam to omogoča.