Opis delovnega mesta
ODGOVORNOSTI DELOVNEGA MESTA:
- priprava obračunov plač in drugih prejemkov za zaposlene;
- izvajanje obračuna plač in prejemkov iz drugih pogodbenih razmerij;
- kontrola bolniških odsotnosti in oddaja refundacij;
- priprava nakazil in temeljnice za knjiženje v glavno knjigo;
- vodenje in kontrola ustreznih evidenc na področju obračun plač;
- oddaja zakonsko predpisanih obrazcev;
- letna kontrola obračunanih dohodkov in priprava podatkov za davčne zavezance;
- usklajevanje nastavitve obračuna plač z vzdrževalcem programske opreme;
- spremljanje zakonskih in drugih novosti s področja obračuna plač;
- sodelovanje pri analizi podatkov.
Pričakujemo
ZAHTEVE DELOVNEGA MESTA:
- visokošolska izobrazba prve bolonjske stopnje (6/2), ekonomske ali druge ustrezne smeri,
- najmanj 2 leti delovnih izkušenj na primerljivem področju dela,
- znanje angleškega jezika,
- znanje računalniškega paketa MS Office,
- sposobnost timskega dela in reševanja problemov,
- natančnost in želja po delu s podatki in ljudmi,
- sistematičnost, odgovornost, organiziranost,
- ciljna usmerjenost, prilagodljivost, samoiniciativnost in inovativnost.
Ponujamo
PREDNOSTI DELOVNEGA MESTA:
- delo v stabilnem, uglednem in družini prijaznem podjetju,
- napredovanje in karierni razvoj v mednarodnem okolju,
- različna strokovna izobraževanja in usposabljanja.
VRSTA DELOVNEGA RAZMERJA:
Delovno razmerje z izbranim kandidatom bomo sklenili za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in šestmesečnim poskusnim delom.
LOKACIJA DELA:
Ljubljana, z možnostjo občasnega dela na domu
Zavarovalnica Triglav, d.d.
V Skupini Triglav z našimi sodelavci, strankami in poslovnimi partnerji že več kot 120 let tkemo trdne vezi. Skupaj si prizadevamo za varno prihodnost, v kateri bomo zanesljivo, odzivno in enostavno premagovali življenjske izzive. Pridružite se naši ekipi in z nami odprite naslednje poglavje naše skupne zgodbe.