Skrbnik / upravljalec objektov m/ž

Objavljeno: 16.11.2016 Kraj dela: Ljubljana

ATAMA, d.o.o.

Naročnik je družba za poslovanje z nepremičninami.

Več o podjetju

ATAMA, d.o.o.

Predstavitev podjetja

ATAMA je zasebna agencija za zaposlovanje, ki je začela delovati 1998. Naše delo in razvoj temeljita na domačem znanju in izkušnjah, ob nenehnem spremljanju in proučevanju dobrih vzorov iz razvitega sveta.

Pri Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve smo registrirani za dejavnost zagotavljanja delavcev in smo koncesionar za opravljanje dejavnosti posredovanja začasnih in občasnih del dijakom in študentom.

Smo ustanovna članica GIZ agencij za posredovanje dela in zaposlitev.

Poslanstvo in vizija

Podjetjem pomagamo povečati učinkovitost kadrovske funkcije, da bi uspešno uravnavala strukturo zaposlenih s potrebami poslovanja.

Ljudem pomagamo povečati zaposljivost in sposobnost prilagajanja dinamičnim spremembam trga dela.

Cilji in usmeritve

Strategija

Dolgoročno partnersko sodelovanje
Spoznavamo poslovno strategijo partnerjev, njihovo kadrovsko naravnanost in tekoče potrebe.

Celovitost ponudbe
Z izvajanjem naših storitev podpiramo vse vrste zaposlovanja večine kategorij iskalcev dela, opravljamo kadrovsko svetovanje in izvajamo strokovno kadrovsko dejavnost za gospodarske družbe, javni sektor in samostojne podjetnike.

Fleksibilnost na področju zaposlovanja
Omogočamo različne fleksibilne oblike zaposlitve in dela, tudi z zaposlovanjem v naši agenciji in posojanjem delavcev, kot komplementarni obliki zaposlitve za nedoločen čas.

Vrednote

Strokovnost
Skrbimo za osebno rast, učenje, spremljamo novosti spodbujamo spremembe.

Prijaznost
Spoštujemo dostojanstvo ljudi, ki izpolnjujejo svoje potrebe z našimi storitvami. Pričakovanja partnerjev znamo upravičiti v njihovih posebnostih.

Moralnost
Spoštujemo zakonitost in etična načela dela z ljudmi in poslovnimi partnerji.

Opis delovnega mesta

Naloge in odgovornosti:

Izvajanje nalog, ki zagotavljajo nemoteno uporabo stavb in upravljanje objektov.

Delovno mesto zahteva visoko stopnjo samostojnosti pri ugotavljanju potreb, načrtovanju, organiziranju in usklajevanju aktivnosti, ki se pojavljajo v celotnem življenjskem ciklu stavb. 

Odgovornost za izvedbo in usklajevanje pogodbeno dogovorjenih obveznosti z naročniki oziroma uporabniki nepremičnin.

Pričakujemo

Pričakujemo:

Kandidata z visokošolsko strokovno izobrazbo gradbene, strojne ali druge tehnične smeri, ki ima željo po dodatnih znanjih. Prednost predstavlja dodatno ekonomsko znanje.

Iščemo hitro učljive, prilagodljive, samoiniciativne kandidate, ki želijo svojo kariero razvijati na področju upravljanja z nepremičninami.

Pričakovana dodatna znanja:



  • Računalniško znanje.

  • Odlično pisno in govorno komunikacijo, veselje do dela z ljudmi in pripravljenost za delo na terenu.

  • Dinamičnost, energičnost ter želja po učenju in napredovanju.

  • Vozniško dovoljenje B kategorije.

Ponujamo

Ponujamo:

  • dinamično in odgovorno delo v sodobno organiziranem in urejenem okolju,

  • poskusno delo z ustreznim mentorstvom,

  • strokovno izobraževanje,

  • možnost razvoja in napredovanja,

  • delovno razmerje za nedoločen čas s preizkusnim obdobjem, 

  • plačilo, skladno z pridobljenim znanjem in napredovanjem izbranega kandidata.