Telefonski operater - administrator m/ž

Objavljeno: 28.09.2017 Kraj dela: Izola

ATAMA, d.o.o.

Več o podjetju

ATAMA, d.o.o.

Predstavitev podjetja

ATAMA je zasebna agencija za zaposlovanje, ki je začela delovati 1998. Naše delo in razvoj temeljita na domačem znanju in izkušnjah, ob nenehnem spremljanju in proučevanju dobrih vzorov iz razvitega sveta.

Pri Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve smo registrirani za dejavnost zagotavljanja delavcev in smo koncesionar za opravljanje dejavnosti posredovanja začasnih in občasnih del dijakom in študentom.

Smo ustanovna članica GIZ agencij za posredovanje dela in zaposlitev.

Poslanstvo in vizija

Podjetjem pomagamo povečati učinkovitost kadrovske funkcije, da bi uspešno uravnavala strukturo zaposlenih s potrebami poslovanja.

Ljudem pomagamo povečati zaposljivost in sposobnost prilagajanja dinamičnim spremembam trga dela.

Cilji in usmeritve

Strategija

Dolgoročno partnersko sodelovanje
Spoznavamo poslovno strategijo partnerjev, njihovo kadrovsko naravnanost in tekoče potrebe.

Celovitost ponudbe
Z izvajanjem naših storitev podpiramo vse vrste zaposlovanja večine kategorij iskalcev dela, opravljamo kadrovsko svetovanje in izvajamo strokovno kadrovsko dejavnost za gospodarske družbe, javni sektor in samostojne podjetnike.

Fleksibilnost na področju zaposlovanja
Omogočamo različne fleksibilne oblike zaposlitve in dela, tudi z zaposlovanjem v naši agenciji in posojanjem delavcev, kot komplementarni obliki zaposlitve za nedoločen čas.

Vrednote

Strokovnost
Skrbimo za osebno rast, učenje, spremljamo novosti spodbujamo spremembe.

Prijaznost
Spoštujemo dostojanstvo ljudi, ki izpolnjujejo svoje potrebe z našimi storitvami. Pričakovanja partnerjev znamo upravičiti v njihovih posebnostih.

Moralnost
Spoštujemo zakonitost in etična načela dela z ljudmi in poslovnimi partnerji.

Opis delovnega mesta

Naloge in odgovornosti:

Delovne naloge:



  • vzpostavitev telefonskega stika s strankami (v italijanskem jeziku), 

  • svetovanje strankam,

  • upravljanje in vodenje CRM,

  • administrativna podpora na projektu,

  • druga dela po navodilih nadrejenega.

Pričakujemo

Pričakujemo:

  • aktivno znanje (tekoče) italijanskega jezika, saj se projekti izvajajo za italijanski trg,

  • odlične komunikacijske sposobnosti,

  • najmanj srednjo izobrazbo splošne ali druge smeri,

  • pripravljenost za delo v dveh izmenah.

Ponujamo

Ponujamo:

  • zaposlitev za nedoločen čas,

  • delovni čas predvidoma 30 ur/tedensko,

  • dodatna izobraževanja ter usposabljanja na delovnem mestu. 


Delo poteka od ponedeljka do petka v dveh izmenah. Delovno mesto je v Izoli.