Asistent m/ž

Objavljeno: 12.09.2017 Kraj dela: Ljubljana

INDIVIDA & Partnerji d.o.o.

Pri INDIVIDA & Partnerji d.o.o si štejemo v čast, da gradimo partnerstvo z najbolj izkušenimi osebnimi finančnimi svetovalci v Sloveniji, ki imajo visoka moralna načela. Dobri medsebojni odnosi, odlična komunikacijska klima in ekipni duh so med drugimi razlogi, da naši sodelavci z veseljem opravljajo svoje delo. Stranka je na prvem mestu in to je naše vodilo, od katerega ne odstopamo nikoli!

Več o podjetju

INDIVIDA & Partnerji d.o.o.

Predstavitev podjetja

Smo strokovna, neodvisna in k etiki zavezana skupina osebnih finančnih svetovalcev in podporne ekipe, ki ima na slovenskem trgu največ izkušenj v tej stroki. Imamo vse potrebne licence in dovoljenja nadzornih inštitucij in pri svojem delu smo zavezani z etičnim kodeksom.

Poslanstvo in vizija

Naše poslovanje temelji na individualnem pristopu, pri tem pa črpamo znanje celotne ekipe. Svoje delo dojemamo kot poslanstvo pomagati ljudem pri uresničevanju njihovih finančnih ciljev in odpravljanju finančnih anomalij, zato pri nas ni zavajanja in lažnih obljub. Trudimo se, da vsem svojim sodelavcem omogočamo dobro komunikacijsko klimo, medsebojne odnose in delovno okolje, ki je prijetno, profesionalno in urejeno.

Cilji in usmeritve

V svoje vrste si tako želimo pritegniti tiste, ki se prepoznajo v naših vrednotah, tiste, ki si ne želijo postati le "številka" v podjetju in tiste posameznike, ki si želijo dolgoročnega sodelovanja z nami in tako postati del naše razširjene "družine".

Opis delovnega mesta

Naloge in odgovornosti:

Vaše naloge in odgovornosti bodo sledeče:



  • Organiziranje sestankov za osebne finančne svetovalce

  • Podpora svetovalcem pri pridobitvi in obdelavi novih in obstoječih strank

  • Obdelava produktne dokumentacije in urejanje baze podatkov

  • Sestava računov in osnovnih pogodb, obvladovanje plačilnega prometa

  • Poznavanje poslovnih izkazov podjetij (IPIZ, BS)

  • Poznavanje osnov računovodstva in davkov

  • Poslovna korenspodenca z dobavitelji

  • Reševanje reklamacij in neplačil

  • Obvladovanje računalniških programov zbirke MS Office in internega CRM sistema

  • Skrb za zadovoljstvo obstoječih strank

  • Doseganje načrtovanih poslovnih ciljev

  • Spremljanje aktualnih dogajanj v finančni industriji

Delovni čas:
polni delovni čas

Pričakujemo

Zahtevana izobrazba:

V., VI/1., VI/2., VII.

Zahtevane delovne izkušnje:

1 - 3 let

Pričakujemo:

Kaj od vas pričakujemo:



  • Izkušnje s področja računovodenja, knjigovodenja in administracije, priprave finančnih izkazov in poročil, ipd.

  • Izkušnje s področja finančne stroke (zavarovalništvo ali DZU, bančništvo, borzna hiša,...)

  • Vozniški izpit B kategorije in lastno vozilo

  • Nekonflikten karakter, pozitivna naravnanost

  • Dobre veščine telefonskega komuniciranja

  • Strokovnost, profesionalnost, nekaznovanost

  • Komunikativnost in poslovna urejenost

  • Visoka moralna in etična načela

  • Motiviranost, samoiniciativa

  • Računalniško pismenost (MS Office, email,…)

Ponujamo

Ponujamo:

Kaj vam lahko ponudimo:



  • Redno zaposlitev za polni delovni čas s poskusno dobo 3 mesecev

  • Strokovna izobraževanja

  • Strokovno podporo

  • Stimulativno plačilo

  • Urejen delovni prostor

  • Delo v prijetnem kolektivu

Oblika zaposlitve ali sodelovanja:

zaposlitev za določen čas

Poskusna doba:

3 mesece

Mesečno plačilo:

po dogovoru