Opis delovnega mesta
- knjiženje poslovnih dogodkov;
- vodenje stroškov in prihodkov po stroškovnih mestih;
- usklajevanje pomožnih knjig in evidenc z glavno knjigo;
- obračunavanje DDV;
- sodelovanje pri pripravi medletnih računovodskih izkazov in drugih potrebnih poročanj;
- obračunavanje plač in prispevkov ter drugih osebnih prejemkov;
- statistično poročanje;
- priprava dokumentacije o bolniških nadomestilih za refundacije,
- komuniciranje s klienti in drugimi ciljnimi javnostmi,
- sodelovanje in zastopanje pri davčnem, revizijskem in drugem nadzoru ter
- druga opravila po naročilu nadrejenih.
Delovni čas
polni delovni čas
Pričakujemo
- dobro poznavanje računovodskih standardov in davčne zakonodaje ter ostale zakonodaje, ki opredeljuje poslovanje poslovnih subjektov,
- znanje, predvsem pa izkušnje iz področja delovnopravne zakonodaje, obračuna plač in drugih osebnih prejemkov
- dobro poznavanje MS Office paketa in digitalno pismenost, sposobnost za timsko delo, natančnost in zanesljivost,
- samoiniciativnost in pripravljenost na uvajanje izboljšav,
- veselje do dela z različni strankami
- sodelovanje pri izboljševanju delovnih procesov ter nadgradnja internih standardov dela
- samostojnost, samoiniciativnost, fleksibilnost,
- učinkovito in hitro odzivanje na nepredvidljive situacije,
- visoko stopnjo odgovornosti,
- komunikativnost in pozitivnost,
- poznavanje programa SAOP predstavlja prednost.
Zahtevane delovne izkušnje
4 - 5 let
Ponujamo
- redno plačilo po dogovoru,
- urejeno in pozitivno delovno okolje,
- timsko sodelovanje,
- dostop do strokovne literature in strokovnih portalov,
- možnost dodatnega izobraževanja in usposabljanja,
- karierni in osebnostni razvoj.
- delo ponujamo za določen čas 1 leta z možnostjo podaljšanja
Poskusno delo:
3 mesece