Opis delovnega mesta
- izvajanje administrativnih nalog (vodenje spisov, sprejem pošte, dnevna podpora pravnikom, organizacija aktivnosti in sestankov v relaciji do sodišč ali drugih poslovnih partnerjev,...)
- sprejem strank in usmeritev na pristojne sodelavce (recepcija, telefon)
- izvajanje pisarniških politik in njihovo posodabljanje, urejanje zakonsko določenih predpisov (varnost pri delu, zdravstveno varstvo ipd.)
- urejanje evidenc in podpora pri kadrovskih zadevah
nadzorovanje in razporeditev del v administraciji
skrb za vzdrževanje pisarniške opreme in prostorov (opremljanje, renoviranje) v sodelovanju s povezanimi izvajalci in nadzor nad aktivnostmi - priprava ponudb, prezentacij in komunikacijskih materialov
podpora pri pripravi in plačevanju računov
sodelovanje pri pripravi in izvedbi notranjih in zunanjih dogodkov (vabila, rezervacija in ureditev prostorov, avdiovizualna oprema, catering)
Delovni čas
polni delovni čas
Pričakujemo
- V., VI. ali VII. stopnja izobrazbe družboslovne ali druge ustrezne smeri
- dobro razvite komunikacijske in organizacijske spretnosti
- odgovornost, samoiniciativnost in iznajdljivost
- aktivno znanje angleškega jezika (dnevna oz. tedenska uporaba)
- odlično poznavanje dela z MS Office orodji
Zahtevane delovne izkušnje
4 - 5 let
Ponujamo
- delo v modernem in stimulativnem okolju
- dobri delovni odnosi
- urejen delovni čas (8h) - prilagoditev delovnika na dnevni ali tedenski ravni znotraj ekipe glede na čas uradnih ur pisarne
- možnost kariernega napredovanja v smeri podpore aktivnostim za razvoj poslovanja
Oblika zaposlitve ali sodelovanja
zaposlitev za nedoločen čas
Poskusno delo:
6 mesecev
Mesečno plačilo
po dogovoru