Ekipa strokovnjakov redno objavlja aktualne nasvete s področja upravljanja s kadri, ki zajemajo HR trende, pripravo zaposlitvenih oglasov, kompetence prihodnosti, obveznosti delodajalca in še mnogo več.
Vas zanimajo novosti s področja kadrovanja?
Prijavite se na HR novice
Uspešnost blagovne znamke delodajalca neposredno vpliva na privabljanje in zadrževanje kadra v podjetju. V svetu, v katerem so kvalificirani kadri vedno bolj iskani in lahko izbirajo med številnimi delodajalci, je pomembno, da podjetje ustvari privlačno in zaupanja vredno podobo. Ta podoba veliko pove o kulturi, vrednotah in priložnostih, ki jih podjetje nudi svojim zaposlenim.
Za doseganje višje produktivnosti zaposlenih je potreben celosten pristop, ki presega zgolj organizacijske in procesne spremembe ter se osredotoča tudi na načine za spodbujanje komunikacije in motivacije, ki jih vodstvo uporablja pri svojih zaposlenih.
Kako vzpostaviti ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem je eno izmed ključnih vprašanj sodobne družbe. Nejasne meje med poklicnim in zasebnim življenjem vodijo v stres in izgorelost, kar negativno vpliva na produktivnost in zadrževanje zaposlenih.
Kako hitro zaposliti delavca iz tujine? Kljub izzivom in priložnostim je ključnega pomena, da zaposlovanje tujih delavcev poteka v skladu z zakonodajo in etičnimi standardi. Spoštovanje pravic delavcev in zagotavljanje enakih možnosti za vse zaposlene sta temeljni načeli, ki ju moramo vsi dosledno upoštevati.
Generacija Z prinaša nove izzive in priložnosti za podjetja, ki se morajo prilagoditi spremembam v tehnologiji, komunikaciji in vrednotah. Ključno je razumevanje njihovih pričakovanj, vključno z zahtevami po fleksibilnosti, trajnostnosti, raznolikosti in skrbi za duševno zdravje.
Slovenska podjetja iščejo nove kadre tudi v tujini ob rekordno nizki brezposelnosti. S sodelovanjem s Filipini in odprtjem konzulata v Manili se odpirajo nove možnosti, a izziv ostaja v poenostavitvi postopkov pridobivanja delovnih dovoljenj ter zagotavljanju ustrezne integracije in pogojev za delo.
Zamisel o prihodnosti kadrovskega managementa je vedno bolj osredotočena na inovativne pristope, ki se zavedajo spremenljivega delovnega okolja.
Gradnja "employer brandinga" tudi brez trenutnih zaposlitvenih potreb omogoča ohranjanje stika s potencialnimi talenti za prihodnost ter spodbuja notranjo kulturo in motivacijo. S tem se gradi bazo pasivnih kandidatov, krepi konkurenčna prednost ter omogoča prilagodljivost in boljšo javno komunikacijo.
Trpinčenje oziroma bullying na delovnem mestu je pereč problem, ki lahko drastično vpliva na dobro počutje in produktivnost zaposlenih. Pri tem ne gre zgolj za vprašanje osebnega dobrega počutja in varnosti, temveč tovrstno nadlegovanje predstavlja izziv, ki lahko prizadene celotno delovno okolje ter ogrozi uspešnost podjetja.
V današnjem poslovnem svetu se vedno pogosteje soočamo s pojavom, znanim kot "tiho odpuščanje". To je strategija, ki jo uporabljajo delodajalci in temelji na dominaciji ter kontroli. Predstavlja odraz problematičnega delovnega okolja, toksičnih odnosov in v nekaterih primerih celo nadlegovanja.
Nagrajevanje kot ključni del upravljanja z zaposlenimi ima pomembno vlogo pri dosegi ciljev podjetja. Transparentna strategija nagrajevanja, usklajena z vrednotami in cilji organizacije, pritegne in ohranja talente. Pravilnik o nagrajevanju zagotavlja skladnost z zakonodajo, pravičnost ter motivacijo zaposlenih, kar prispeva k uspešnosti podjetja. Preverjeno orodje za učinkovito upravljanje in stroškovno nadzorovanje.
Sestanki so v delovnem okolju pogosto videni kot nujno zlo. Lahko so namreč časovno potratni, neproduktivni in naporni za zaposlene. Vendar pa so sestanki velik del sodobnega poslovanja in lahko predstavljajo dragoceno orodje za komunikacijo, sodelovanje ter sprejemanje odločitev. Problem pa se skriva v tem, da mnogi sestanki niso dobro načrtovani in uspešno izvedeni.